Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου 2016

Εγώ το έγραψα!!!

Εγώ το έγραψα!!!


Ένας τύπος, βρώμικος και ταλαιπωρημένος μπαίνει σε ένα μπαρ και λέει στον ιδιοκτήτη:

-Είδα την ταμπέλα στην πόρτα που ζητάτε πιανίστα. Λοιπόν, όχι μόνο είμαι ο καλύτερος που θα μπορούσες να βρεις αλλά συνθέτω και μόνος μου τη μουσική που παίζω.

-Παίξε μου κάτι στο πιάνο να σε ακούσω, του λέει ο ιδιοκτήτης.

Ο τύπος κάθεται στο πιάνο και παίζει μια καταπληκτική μελωδία που κάνει τον ιδιοκτήτη να παραμιλά.

-Μπράβο σου, μπράβο φίλε μου. Καταπληκτικό! Και πως λέγεται το κομμάτι που έπαιξες;

-Λέγεται « Θα στον καρφώσω από πίσω μέχρι να ματώσουν οι αιμορροΐδες σου!»

-Εεε ..., παράξενος τίτλος για μουσική. Για παίξε μου κάτι άλλο.

Ο πιανίστας εκτελεί ένα μαγευτικό ρομαντικό κομμάτι και ο ιδιοκτήτης δακρύζει.

-Πανέμορφο! Φανταστικό! Και πως το ονόμασες;

-Το ονόμασα: «Άνοιξε το στόμα σου καλά μωρή και ρούφα τα όλα μέσα!»

- Κοίταξε φίλε. Είσαι πραγματικά φοβερός πιανίστας και θέλω να σε προσλάβω. Θα σε πείραζε, όμως, να μη λες τους τίτλους της μουσικής σου και των τραγουδιών σου;

-Καμιά αντίρρηση. Εσύ πληρώνεις, εγώ παίζω!

Το βράδυ ήρθε ο πιανίστας έπαιξε και ο κόσμος ξετρελάθηκε μαζί του. Κάποια στιγμή κατάφερε να κάνει ένα διάλειμμα και πήγε στην τουαλέτα. Βγαίνοντας πέφτει επάνω στον μπάρμαν που του λέει:

-Φίλε, είσαι σπουδαίος πιανίστας. Όμως το φερμουάρ σου είναι ανοιχτό και το εργαλείο σου κρέμεται απ'έξω, το ξέρεις;

- Αν το ξέρω λέει, απαντάει με έπαρση ο πιανίστας. Εγώ το έγραψα!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου